Hodnoty

Osobní přístup:

To je asi jedna z nejvíce zprofanovaných výhod, které vídám v prezentacích různých firem. Já to myslím opravdu vážně, a tomu odpovídá i strategie mého celého businessu. Jde o to, že každý z nás má jinou povahu, jiný přístup k práci i k lidem. Chování je vždy osobité, jedinečné, ale to neznamená, že nemůžeme mít něco společného. Každý z nás v běžném žívotě, v jakýkoli čas hledá spřízněné duše, které by mu rozuměly, dokázaly pochopit co chce a dotáhly to někam společnými silami.

Upřímnost:

Je to, co spousta lidí postrádá, možná se bojí nebo nevěří tomu, co dělají. Nejprve musíme být upřímní sami k sobě, a když se nám to podaří, tak pak můžeme s čistým svědomím přesvědčovat ostatní o své pravdě.

Odhodlání:

Jít za tím, čeho chceme dosáhnout. Můsí na nás být vidět, že to dokážeme a že to někam povede. Když jsou dveře zamčené, tak to půjde oknem nebo sklepem. Trochu přeháním, ale skoro vždy je nutné, abychom se neustále pokoušeli, klidně o to samé několikrát za sebou nebo se podívat na ten či onen problém z jiného úhlu a pak se to povede.